Zieglers

Just little about C#, .NET, SQL Server, SharePoint and SAP

BilgeAdam’daki son günüm…

Posted by zieglers on August 19, 2006

Bugün BilgeAdam’daki son günüm.. 27 Şubat 2006’dan beri çalışmakta olduğum BilgeAdam şuana kadar çalıştığım en eğlenceli, öğretici ve içten insanlarla dolu işyeriydi. Ayrılıyorum ama hiç de ayrılıyor gibi hissetmiyorum. Belki de nedeni buradaki herhangi bir memnuniyetsizlikle alakalı olmamasıdır. Burada herşey benim için son derece güzeldi, hiçbir olumsuzluk yaşamadım. O yüzden aslında içimde büyük bir burgunluk var.. 😦 Birgün Türkiye’ye geri dönersem yine BilgeAdam’da çalışmak çok isterim.. ama askerliği yapmış olarak 🙂

Vedalaşmalardan nefret ederim, belki de o yüzden buraya yazıyorum. Herkes bana karşı çok iyiydi.. Herkesi çok seviyorum ve de başarılar diliyorummm. Kendinize çok ama çok iyi bakın..

oguz

2 Responses to “BilgeAdam’daki son günüm…”

  1. Nermin said

    Biz de seni cok sevdik.. Kendine iyi bak oralarda.. Gecen bana verdigin Lost cd sini koydum dvd ye.. Bir baktim uzerinde bana yazdigin not var.. 🙂 Izledikce beni hatirla demissin:)

    Bu arada bu site baya iyiymiss..:)

  2. nejla said

    özlycez seni kendine ii bak sana hiç açıklayamadığım duygularım vardı…

Leave a Reply

 
