Zieglers

Just little about C#, .NET, SQL Server, SharePoint and SAP

Ugursuz sayi: 13

Posted by zieglers on September 20, 2006

Isten cikmisim, otobuse bindim ewe geldim. Bizim residence’in kapisini actim 😛 sonra asansor malum. Ev 16. katta. 16’ya bascam, aaa bi baktim 13 yok. Nassiii yaa dedim, olur mu oole sey, saka gibi!!! Harbiden dedim acaba bunu 13 ugursuzdur diye mi koymuyolar. Sordum sorusturdum. (Aslinda sadece Ilker’e sordum :)) Ewet abi dedi, dogrudur. 13 ugursuz sayi diye boole bu durum…. Hicbir asansorde goremezsin, burda 13. kat diye bisey yok dedi.. Sonra da ekledi: Aslinda 13. kattakiler nerde oturduklarini cok iyi biliolar da bakma sen… 🙂 orda koptum iste…

Sen o kadar medeniyet icinde yasa git, hersey tam olsun bi 13 eksik olsun… Olcak is mi yaa.. Batil inanc heryerde batil inanc… Sinema iste.. 😀

2 Responses to “Ugursuz sayi: 13”

  1. Uur.- said

    Being John Malkovixhteki gibi, “seven and a half”th floor. Baktin mi tavanlar alcak mi die? Belki adi “M” ile baslayan hatun da ordadir, bence git bi bak. Olm, burda 3 katlidan fazla bina yok. Goruosun, demekki adamlarin bi bildii var. Batil inanc derdini kokten cozmusler, 13. kati cikaracaklarina, 3ten sonra kat yapmiolar, ne kadar pratik.

    bu arada administrator’e takilmisin ilkerin blounda, ne is kufur mu bastin? 🙂

  2. zieglers said

    Yok be abi! cok yumusak bisey yazmistim Ilker’im kasti, benim hedef kitleyi mi yicen bu yastan sonra dedi, ben de haa tamam o zaman abi dedim. sansurlu versiyonu da yolluyorum en kisa zamanda.. 🙂

    ulen uur, sen simdi buraya gelirsen o zaman basin masin doner olm, allah muhafaza.. 🙂 kendini kaybedersin!

Leave a Reply

 
