Zieglers

Just little about C#, .NET, SQL Server, SharePoint and SAP

Otobus soforleri…

Posted by zieglers on September 29, 2006

Efenim bugun siz blog okuyucularimla ( tabi eger varsa 🙂 ) paylasmak istedigim husus Toronto’daki otobus soforlerinin ne kadar basarisiz olduguyla ilgili. Aslinda yanlis anlasilmasin basarisiz olduklari sadece 2 konu var: hizlanma ve yavaslama! Diger konularda gayet iyiler, en az hepsi 2 dil konusuyo. Cogunlukla bu soforler kadin oluyo.. Ama yine yazicam, kadinlar alinacak ama n’apiim artik. Evet, yaziyorum, yazdim: Yaa, kadinlar da bi yere kadar kullanabiliyo su mereti kardesim. Otobus, metro, araba, bisiklet farketmiyo.. Konu bi seye yon verip, yon verdigi seyle kendi konumunu da degistirmek oldugu zaman kadinlarin bagil hiz, yonelim, konumlama kavramlari bi yere kadar yanii.. Kimse kusura bakmasin.. 😦 Ama bunlarin aksini ispatlayan ablalarla da tanismadim degil! Asiri saygi duymuslugum da vardir bu tur kadinlara..

Neyse biz konumuza geri donelim. Ne diyordum! Evet: hizlanma ve yavaslama! Ozellikle yavaslama.. Tamam anliyoruz, otobuslerin hepsi otomatik vites, zaten duz vites olanlari da kalmadi piyasada, ama yaw oole diye de gaza sonuna kadar basilip sonra da kirmizi isigi gorunce sonuna kadar frene basilmaz ki.. 300-400 metrelik mesafede yediginiz g’nin haddi hesabi yok kardesim. Stres oluyorum walla, bi one bi geriye.. Cok basarisiz cook! Nerede yurdum soforleri, ahh! O kadar laf ederiz bizim otobus, minibus soforlerine ama ben bundan sonra yapmicam.. Beterin beteri var. Adamlar en azindan aslanlar gibi kullaniyolar. Hop oturup hop kalkmiyosun, zaten oturcak yer de olmuyo ki.. 😀

Advertisements

4 Responses to “Otobus soforleri…”

  1. Uur.- said

    Nihaa:) Neeee, otttoobusssmuuu? Dakkasinda gelio mu? Saatini ayaralayabiliomusun? Durus kalkis muazzam mi? Duraga 2 dk once gelmisse, 2 dk beklemeden gitmio mu? Heryer Almanya mi? Nerdeeee.. Burada otobus soforleri yollar bos olduu icin, senin frende yedigin g yi, bize virajlarda verio. Hele heryer buz olunca, deymeyin keyfimize.. Zaten 4 euro veriosun, boogie boogie kiminnn.. Bi tek karnavalda deil, sehir icindesin. Zaten o yuzden o kadar pahali.. Ama en azindan sukretmek lazim. O dur kalk sadece isiklarda, sehir ici trafiinde icim disima cikiosu istanbulda, 2 dkda bi dur kalk. Frenlerde adam gibi tutmuo, pompaliolar, tam milk seyk. Ne zaman turkiyeye yolculuk? Yilbasinda ist’daim kismetse. Otobusnen kitcemmmm…

  2. Bilgin said

    Burdayken yanımdaki koltukta sana verdigim g ler yetmedi galiba sana:)

  3. ilker said

    oyle yapacak birsey yok ne yazik ki . En azindan metro ani hizlanma yavaslama yapmiyor . bir de kis olunca gorecegizdir oguz pasa biz.
    yine halimize sukredelim : )

  4. zieglers said

    Aklima gelmisken yazayim. Burada sehirici otobus soforleri senelik yaklasik 60.000 CAD aliyorlar. Aciii ama gercek!!!

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: