Zieglers

Just little about C#, .NET, SQL Server, SharePoint and SAP

Bugun ‘Oguz Amca’ oldum… :)

Posted by zieglers on October 11, 2006

Evet arkadaslar,

Bugun itibariyle artik ben bir amcayim! Saka gibi walla… Eee, tabii bu durumda babam dede, annem de babaanne oldu. Hepimiz bir nesil yaslandik..

Isin biraz da aci bi tarafi var benim icin tabi suanda. Yegenimden 8000 km. uzaktayim.. 😦

Erkek adamin ERKEK yegeni olurmus!!! πŸ˜›

Evet, tebrikleri aliim…

7 Responses to “Bugun ‘Oguz Amca’ oldum… :)”

  1. Uur.- said

    tebrikler kaaardesim:) Resimlerden belli ettiydin zaten amca olayini:) Abiye selamlar, tebrikler, sagliklar, mutluluklar.

  2. seda said

    cok sevindim tebriklleeerrrrr… adini ne koydular acep ? Faruk mu πŸ™‚ Oguz amca vay beee cok fiyakali olmus accik da gobek yaptin mi tamamsin πŸ™‚

  3. zieglers said

    adi ERAY! walla gobegi burda eritiyoz. IBM’deki spor salonunda personal advisor var. direk program cikardi bana. cuma gunu de bir dizi egzersizden gecirip vucuttaki yag seviyesini falan olcecek ona gore specific bir program uygulucak 6 ay boyunca.

    o uygulucak ama ben yapcam mi orasi tartisilir tabii… πŸ™‚

    p.tesi – IBM kardiyo
    sali – climbing
    carsamba – basketball
    persembe – climbing
    cuma – IBM fitness and clubbing @ night
    c.tesi – hard clubbing πŸ™‚
    pazar – football

    walla artik zamanimi kendime ayiriyom. boyle daha mutluyum… πŸ™‚

  4. Uur.- said

    Olm tirmanirken dusme tikat ol:)

  5. seda said

    yurruuuuu beeeee kim tutar seni πŸ™‚ valla oguz kalbe dikkat malum 30 surda ne kaldi πŸ™‚

  6. Bilgin said

    HayΔ±rlΔ±, ugurlu olsun kardesim. En kΔ±sa zamanda senden de bir cocuk bekliyoruz πŸ™‚

  7. kozy said

    amca! amca! para versene Γ§ukulata alcam ben! πŸ™‚
    opucuk yolladik aldin mi?

Leave a Reply

 
