Zieglers

Just little about C#, .NET, SQL Server, SharePoint and SAP

Lost Season 3, Episode 2: The Glass Ballerina

Posted by zieglers on October 16, 2006

Kate in Lost 

Evet, bundan sonra her haftaki lost bolumunun dedikodusu burda donuyor. Ona gore ilgi ve alakanizi bekliyorum. Ilgilenmeyen arkadaslar direk ignore edebilirler. Izleyenler ise eminim kayitsiz kalmayacaklardir.

Bu haftaki bolumu kacirmistim aslinda, dun netten indirip izledim. Benim gozlemlerim su yonde:

Oncelikle herkesin cok yakistirdigi ve yapimcilarin da J-Kater’s ve S-Kater’s diye ikiye ayirdigi grubu ilgilendiren bir gelisme oldu gecen bolumde. Jack-Kate’ciler(bu da ne demekse) biraz husrana ugradi aslinda. Sawyer, baslarim elektrosokuna deyip tuttu ablayi allah ne verdiyse artik… 🙂 Guzel sahneydi walla. Eee Kate’in de hakkini yememek lazim aslinda, harbiden o elbiseyle kazma kurek isi de cok seksi olmus yanii napsin adam.. 🙂

Buradan Sun’a da iki cift lafim var. Malum aslinda bu bolum Sun ve Jin’e adanmis durumdaydi. Ne kadar seversen sev kardesim, bi yerde seytana uyuyorsun iste.. Jin de elemanin agzini burnunu kirdiginda icimden dedim, ‘vur abicim, temizle namusunu’ 😛 diye ama yapmadi abi… 🙂

Burda su soruyu sormak istiyorum. Karinin (ya da kiz arkadasinin) seni onceden aldattigini bile bile bir iliskiyi ne kadar surdurebilirsin ki? Ya da bu konuda Turk’lerle yabancilar arasinda bir fark var midir acaba?

Advertisements

3 Responses to “Lost Season 3, Episode 2: The Glass Ballerina”

  1. Uur.- said

    “And he knows that I betrayed him” derkene, bence ona baska, Saaid’e baska konusmasini kastediodu. Jin baba hatunun kendini aldattiini bilse bence dayanamaz, gomer bi tane. Sun’da az mesrep deil hani, sen git kel herifle… Hani pisirdin kalma, git bide babana yakalan, yetmedi git kocana yalan soyle. Ulen az sovmedim ya.. hepsi ayni hepsi.. Boyle olaylar “kimse icin deemez” sloganini ayyuka cikario.

    Kate`in masallai var, elbise icinde bi icim su diorum. Adamin nietini bozuo, ki bozdu.. Olsa da yesek diorum.

  2. kozy said

    birakin abi bu isleri…
    saadetinize bakin…
    opuyorum sizi…

  3. defne said

    ufff ya oguz, lost diye basladim okumaya, olayi aldatmaya bagladin yaa :)) simdi oncelikle ben 1. bilemedin 2.bolumden beri sawyerciyim 🙂 kate’i bilemem. yani kate sawyerci mi jackci mi…sawyer cidden hos. jack biraz sunepe bana sorarsan. kate’de pek bi aglak heran agliycak gibi ama hos tamam kabul :))
    sun yapmis yapacagini belliydi ben anlamistim, jin tabiki bilse yuzune tukururdu..kahrolurdu adam.
    son soruna cevap olarak da aldatma giren iliski bitmistir benim gozumde. budur 🙂

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: