Zieglers

Just little about C#, .NET, SQL Server, SharePoint and SAP

Halloween’de ne olsak acaba?

Posted by zieglers on October 24, 2006

Simdi malum, suanda TR’de bayramin 1. gunu. Ama burada da cuma gunu halloween. Insanlar kafayi yemis durumda. Herkesin stresi kim gibi giyinsem, nasil bi kostum alsam, nasil insanliktan ciksam falan olmus durumda. Malum biz de simdi partilere davet edilmis durumdayiz. Gerci benim kendi kiyafetimden ala kostum olmaz ama n’apalim.. 🙂 Bi yandan tavsan olayim diyorum, uzerime de yazdiracam ‘job hopper’ diye, monster.ca’yi da sponsor olarak alicam. Arkaya da ‘last victim: IBM’ diye yazdirasim var aslinda.. 😀

Bu simdi bizim ilk geyik halloween heyecanimiz oldugundan ortama acemiyiz, o yuzden nerden ne alinir, isin icinden kaca cikilir hic bi fikrim yok aslinda. Kostum alacaz diye de direkman ‘Zugurt Aga’ kostumunu giymeyelim. Heran aldigim kostum kaziga, ben de halloween kabagina donuscekmisim gibi gelio ama dur bakalim!!

Doktor olayim diyorum, ama yanimiza hemsire lazim… Onune gelen zorro morro olur, onun icin onu gectim. Kro da olabilirim aslinda. Benim icin gayet kolay, acarim bagri. Zaten ne zamandir sakal da kesmedim, bi de biyik birakirim olur biter… Artik burdaki kro italyan abilere benzeriz. Ha, laf aramizda onlara da burada ‘Gino!’ diyolar..

Arkadaslar ne oliim yaa, akil verin!!! Bakin bekliom, cok az vaktim kaldi.. 😐

Soz walla, cumadan sonra fotomu bu posta attachlicem… 🙂

P.S. Herkesin bayrami kutlu olsun! TR’ye gelince toptan el etek opicem… 🙂

Advertisements

3 Responses to “Halloween’de ne olsak acaba?”

  1. Oniiii said

    Abicim bana kalırsa sen bişey olma, allah seni top etsin… Ne işin var olm tavşanla, çiçekle böcekle senin ya??? Biz delikanlı adam göndermiştik oraya adam tavşan diyo sincap diyo :)))) Şaka şaka olm hemen kapmışı gavurun adetini de birazda sen kat oralara bizden bişeyler. Bizde kapı kapı dolaşıp para isteyen kim var bayramlarda. “Davulcular”…. Nerden bulursun bilmem ama al eline bi davul, çal milletin zilini tam açıcaklarken patlat davula hepsi altına işemezse şerefsizim :))) Neyse yeter bu kadar geyik. Kardeşim kendine iyi bak sakın top olma haaa:)))

  2. seda said

    bence sen pehlivan ol yagli yagli ohhhhh paril paril millet turk gorsun soyle 🙂 ya da dunyayi kurtaran adam ol :):) hic bisey olamazsan kendin gibi git o da yeter 🙂

  3. defne said

    sanirim biraz gec oldu buraya bi yorum yazmak icin :)) ama yazasim geldi. ozellikle turkiyede halloween malloween kutlanmazken bu konuda fikir uretmek biraz zor tabi. cook eskiden odtu mimarligin kiyafet başosu tarzi partileri olurdu. bence cami hocasi da olunabilir, ayakta takunya kafada takke, uzun bi cüppe ele de tespih…boooyk korkunc 🙂 neyse iste oguzcum

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: