Zieglers

Just little about C#, .NET, SQL Server, SharePoint and SAP

Mr. Eko olcek adam miydi?

Posted by zieglers on November 6, 2006

Mr. Eko 

Ne zamandir lost hakkinda yazmadigimi farkettim de, gecen izledigim bolumde yasadigim dumur uzerine yazayim dedim. Az once de bu carsamba yayinlanacak olan bolumun ozetini izledim: Jack ve Kate bulusmasi…

Tamam, once Mr. Eko’dan baslayalim. Gecen bolum – Lost s03e04 – malum ona adanmisti. O ve kardesi Yemi arasinda gecen iyi adam kotu adam ikilemine. Tamam bolum icerisinde guzel mesajlar vardi, kacakcilik, inancsizlik, uyusturucu kotudur falan gibi ama bunlari bi sona baglayalim diye de oldurulmez ki Mr. Eko!

Sunun surasi kac kisinin dizide oyle kendine has bi tarzi ve aksani var… 🙂 Ne diyelim yazik oldu! Acikcasi ben anlam veremedim, niye onu oldurduklerine. Ayrica onu olduren de ortalikta esrarengiz bi sekilde dolanip duram siyah duman. Nedir ne degildir daha bilen yok. Sanirim kutup ayisi gibi onun da gizemi sonradan ortaya cikacak.

Gelelim bu hafta yayinlanacak bolume. Anlasilan Kate’i, ameliyatta elemani kaza susu vererek oldursun diye Jack’e yalvarmasi icin yolluyorlar. Santaj da cok sakat walla!!! Sawyer olur….

Sawyer olcek adam mi beeeeee….!!!! Yuru beee…. 🙂

3 Responses to “Mr. Eko olcek adam miydi?”

  1. Uur.- said

    Gitti yiidim, gelmez geri. Olm su spoilerlara baslik at yahu, az daha okuodum en son bolumu. Kara duman, Mr. Eko nie oldu gibi sorulara, teorim uzerinden cevap bulabilirsin, atis sebest:)

  2. defne said

    neyseki biz de burda gunu gunune her persembe bi sekilde buluyoruz da yeni bolumleri senden ve senin yorumlarindan geri kalmiyoruz 🙂
    kara dumanin gizemi cozulsun istiyorum ben de. elektro magnetizma ile aciklanabilecek ya da herhangi bilimsel bi yani var gibi gorunmuyor, hic anlamadim dogrusu..

    son olarak da, sawyer’lar olmez olemez…

  3. Bilgin said

    Bu arada Sawyer ile Kate arasında beklenen olay gerçekleşti… Cumleten herkese geçmiş olsun:)

Leave a Reply

 
