Zieglers

Just little about C#, .NET, SQL Server, SharePoint and SAP

Toronto’da pide yemek: Pizza Pide

Posted by zieglers on March 15, 2007

 Yimirtaliii Pideee

Ne zamandir Turkce biseyler yazmamisim. Hemen yazayim. 🙂

Efenim, az sonra, bu aksam yemegi icin burda, yani Toronto’da, Pizza Pide denen bir yer var, oraya gidicem. Toronto’ya geleli yaklasik 6,5 ay oldu ama farkettim ki kokorec, iskender yememe ragmen ben hala pide yememisim. Bu boyle gitmez diyerek hemen basladim sormaya sorusturmaya nerde yeriz pideyi diye. Herkes ani yeri soyledi: Pizza Pide!

Menuyu gordugumde ilk farkettigim sey Turkiye’deki pidecilerimizde bile bu derece cesitlilgin olmamasiydi. Siz de bakin siz de gorun: http://www.pizza-pide.com/menu.htm 😀

Walla simdiden agzimin suyu akmaya basladi… Hangisini yesem acaba ya?!?! 🙂 Sucuk da satiyolarmis, kendi imalatlari. Ondan da cakayim iki kangal! Of, of, of, offf!!! 😀

Daha fazla dayanamicam. Bu post da boylece biter. Ben yemege gidiyo…….

5 Responses to “Toronto’da pide yemek: Pizza Pide”

  1. seda said

    uffff menuye bayildim valla, asmis amcamlar… afiyet olsun 🙂

  2. gamsee said

    Türkçe olsa bütün yazıların keşkeee… ama nerdeeee(!) Türkçe değilse zaten hemen İlker’ in bloga geçiyorum 🙂 ohhh! sanki o hep bana yazıyor 😛

  3. zieglers said

    Genelde teknik konular oldugu zaman ingilizce yazmak durumunda kaliyorum dogal olarak 🙂 Diger konularda da iste yemek olsun, gezmece-gormece olsun, ivir-zivir olsun malum turkce yaziorum… Oku tabii ilker’in blogunda zilyon tane ilginc sey var, ben de SIKILINCA ( bunu da kucuk harflerle yazmayayim diye kastim bak, malum 😀 ) kendi blogumdan, ben de onunkini okuyorum.. 😛

    istersen, sana bi sayfa acalim, okumayi birakip biraz da sen yaz, biz okuyalim, ne dersin?!?

    zieglers

  4. gamsee said

    evett Kanada ya gittiğimde ben de açıcamm kıskandımm 🙂 bir de bi fotoğraf merakı sardı sormaaa 🙂 neysee sen böyle devam et, teknik konularla pek de ilgilenmiyoorum zaten

  5. site said

    hi

    will read it later

Leave a Reply

 
